Digitalt årsmöte den 25 mars – Jägmästarnas förening

Digitalt årsmöte den 25 mars

Med kort varsel har vi fått ställa in de fysiska delarna av årets årsmöte. Istället blir det digitalt via Microsoft Teams. Mötet blir kl 11.00 lördagen den 25 mars och kommer förutom de formella delarna även innehålla en föreläsning om ”Bättre landskap med träd i tropikerna” med experter inom området från SLU.

Att delta är enkelt. Det enda du behöver göra är att registrera dina uppgifter på den här länken: Webbseminariets registrering | Microsoft Teams. Efter att du fyllt i alla uppgifter och klickat på ”Registrera nu” kommer du få ett mail med en inbjudan till mötet. När det är dags att ansluta klickar du på ”Delta i händelse” i mailet som ser ut så här:

Under mötet är det viktigt att du stänger av din mikrofon om du inte begärt och fått ordet. Anslut gärna till mötet några minuter innan så du vet att tekniken fungerar.

Medlemsinformation: inbjudningar skickas enbart per e-post.  Hör av er till oss med Din e-postadress så Du inte missar några framtida utskick!

All medlemsinformation inklusive årsmöteshandlingar, hittar Du på https://jagmastarnasforening.se

Varmt välkomna önskar vi i styrelsen!