Uppdatera din medlemsuppgifter – Jägmästarnas förening

Uppdatera din medlemsuppgifter

Ikväll har vi skickat information om vårt nya medlemsregister via SMS och mail till de som vi har dessa uppgifter till. Här är samma information

Vi har äntligen skaffat ett ordentligt medlemsregister och det är därför dags att kontrollera dina uppgifter hos oss.

Surfa därför gärna in här: https://jagmastarnasforening.se/medlemskap/. Inloggningsrutan finns längst ner på sidan.

Du behöver generera ett nytt lösenord. Det gör du genom att klicka på ”Glömt lösenord” och där anger den e-postadress du fått detta meddelande till. Du kommer därefter få ett nytt mail med ditt medlemsnummer (användarnamn) och ett nytt lösenord.

Logga sedan in med medlemsnumret/användarnamnet och det nya lösenordet. Fyll gärna i så många av de uppgifter vi önskar och rätta eventuella fel. Vår ambition är att någon gång i framtiden kunna ge ut en efterföljare till skogsmatrikeln. Ange helst en privat e-postadress som inte är kopplad till något arbete eftersom den kanske inte byts om du byter arbetsgivare. Våra utskick kommer primärt att skickas till denna adress.

Vi saknar fortfarande en del adresser till medlemmar. Informera gärna därför alla jägmästare du känner om att det är dags att uppdatera sin information hos oss!

Vid frågor, maila info@jagmastarnasforening.se