Årsmöte och kalas 10 februari 2024! – Jägmästarnas förening

Årsmöte och kalas 10 februari 2024!

Lystring skogliga kamrater!

Dags att prova västen och öva på sångbokens favoriter, för nu är det snart dags för Jägmästarnas Förenings årsmöte med teaterpaket och kamratmiddag. Anmälan sker längst ner på sidan. Välkomna!

Lördagen den 10 februari 2024 håller Jägmästarnas Förening årsmöte i KSLAs lokaler på Drottninggatan 95B Stockholm. Mötet börjar kl 11.00. Vi har lyckats boka två riktigt spännande föreläsare med aktuell forskning om automation och skogsbrukets tekniska framtid. Linnea är forskare på Skogforsk och arbetar där med bland annat planteringsmaskiner, markradar och skotningsoptimering. Olle är VD på AirForestry, ett startupbolag vars idé är att utveckla ett nytt maskinsystem med drönare som grund. Är du intresserad av den nya tekniska revolutionen eller tycker du att det var bättre förr? Kom förbi och diskutera!

Alla medlemmar är välkomna på årsmötet och alla som anmält sig i förväg bjuds på en matigare macka till lunch. Anmälan sker i formuläret nedan. Är du ännu inte medlem? Bli medlem på www.jagmastarnasforening.se/bli-medlem.

Musikalen Moulin Rouge på Chinateatern

Efter årsmötet erbjuds medlemmar med medföljande att uppleva den slagdängespäckade och dansanta musikalen Moulin Rouge med bland andra Morgan Alling. Musikalen börjar kl 15.00 på Chinateatern, Berzelii Park 9, 111 47 Stockholm . Årsmötet är slut i god tid för ombyte.

Föreningen har i år endast bokat 20 biljetter till musikalen, med bra placering på parkett. Vi vet av erfarenhet att biljetterna brukar ta slut fort, så var snabb med din anmälan!

Kamratmiddag

Efter musikalbesöket hålls sedvanlig kamratmiddag med väst på Läkarsällskapet, Klara Östra kyrkogatan 10. Vi äter och dricker gott på en trerätters middag, sjunger västvisor och svänger de lurviga fram till småtimmarna.

Ungefärligt program

Kl 11.00-13.00: Årsmöte med talare, inklusive lunch för föranmälda
Kl 15.00: Musikal
Kl 19.00 till ett-tiden: Kamratmiddag

Anmälan och betalning

Anmälan sker genom formuläret nedan senast den 27 januari. Se även pris för respektive del i formuläret. Först till kvarn gäller för musikalbiljetterna. En medföljande per medlem är välkommen.

Jägmästarnas Förenings ambition är att våra arrangemang ska vara mycket prisvärda. Därför väljer vi att sponsra våra medlemmars deltagande vid årsmöte, musikal och middag. Priset är alltså kraftigt rabatterat för att möjliggöra för så många som möjligt att delta.

Sprid gärna information om att anmälan är öppen, särskilt till dem som du vet inte kollar mail, vår hemsida eller Facebook särskilt ofta.

Väl mött!

Länk till anmälningsformulär:

Klicka här för att komma till anmälningsformuläret

Om det inte funkar så är länken: https://www.yourvismawebsite.com/jagmastarnas-forening

Handlingar