Årsmöte 2022 – Jägmästarnas förening

Årsmöte 2022

Lördagen den 19 mars är ni välkomna till årets arrangemang i Stockholm!

Årsmöteshandlingar laddas kontinuerligt upp nedan.

Ungefärliga tidpunkter för dagen:

• 11:30-12.00 Årsmöte på KSLA (Drottninggatan 95B)
  • 12.00-13.00 Öl och macka
  • 13.00-14.00 Miniexkursion: Skogisvästens historia
  • 15.00 Saturday Night Fever på Chinateatern (2 timmar och 25 min inkl. paus)
  • 19.00 Fördrink i Läkarsällskapets lokaler (Klara Östra Kyrkogata 10)
  • 19.30 Kamratmiddag med skogisvästen på!

Till årets miniexkursion får vi höra om Skogisvästens historia – det är Olle Tranberg (och Patrik Ulvdal) som har gjort ett fantastisk arbete med att samla in berättelser och bilder för att bevara denna kulturskatt.

Efter avslutat årsmöte beger vi oss till Chinateatern och njuter av ”Saturday Night Fever”, med David Lindgren, Andreas Lundstedt, Samuel Fröler, Kajsa Ernst och Kristina Lindgren.

Anmälan sker på vår webshop: https://www.yourvismawebsite.com/jagmastarnas-forening

För anmälan till årsmötet 2022 testar vi att använda en webbshop som automatiskt löser en del administrativa bördor. Klicka i de delar du, och eventuell medföljande avser delta på. Vid medföljande behöver två artiklar läggas till. OBS: Ange eventuella kostpreferenser  och namn på medföljande under ”Lägg till mer information”/”Övrig information” i kassan under fliken ”Adress”. Glöm inte att du måste lägga till artikeln Årsmöte separat. Det kostar dock inget.  Föreningen har köpt 42 biljetter till Musikalen Saturday Night Fever. Först till kvarn gäller. Du ser aktuell ”lagerstatus” under informationen om artikeln.

Du kan välja mellan tre olika typer av fakturor:

• Via vanlig e-post till angiven e-postadress.
  • Via Kivra (kräver att Kivra är aktivererat för personnumret).
  • Via vanligt brev.

Kan inte fakturan skickas via Kivra eller e-post kommer den skickas via brev. Då tillkommer en liten avgift som täcker portokostnaden. Betala fakturan så fort som möjligt, men senast efter 10 dagar netto.

Sista dag för anmälan är 7 mars.

Medlemsinformation: inbjudningar skickas enbart per e-post.  Hör av er till oss med Din e-postadress så Du inte missar några framtida utskick!

All medlemsinformation inklusive årsmöteshandlingar, hittar Du på https://jagmastarnasforening.se

Varmt välkomna önskar vi i styrelsen!

Årsmöteshandlingar