Köp en Sångbok – stöd Skogshögskolans studentkårs verksamhet! – Jägmästarnas förening

Köp en Sångbok – stöd Skogshögskolans studentkårs verksamhet!

Coronapandemin har gått hårt åt festverksamheten på Skogis Kårhus. Klubbmästeriet vid Skogshögskolans studentkår har därför skickat följande hälsning som vi gärna vill vidarebefordra till medlemmarna i JF:

Köp en Sångbok – stöd Skogis verksamhet!

Äntligen är den 12:e upplagan av Skogis sångbok här! Vackert grön och full av både gamla favoriter som nya. Nu har Skogshögskolans Studentkår ett antal böcker tillgängliga för försäljning till alumner via Jägmästarnas Förening. Passa dessutom på att köpa en kavajnål med Skogshögskolans studentkårs emblem!

Följande priser gäller:
Sångbok 350 kr inkl frakt
Kavajnål 100kr inkl frakt
Paketpris! 400 kr för båda

Kavajnål och sångbok till ett bra pris.

Beställning sker via mejl till skogis.sangbocker@gmail.com senast den 1 mars. Böckerna och en pappersfaktura skickas när vi sammanställt alla beställningar (ty vi äro blott studenter)Ange namn, adress, kurs, samt gärna favoritsång och något fint minne från Skogis.

Alla andra bidrag är varmt välkomna! BG 623-0528, märk med ”Bidrag” och vilken kurs ni tillhör!

För 500 kr blir du en Skogisvän och får ditt namn på en tacklista som läggs upp på hemsidan, för 1000 kr blir du en StorSkogis och får ditt namn på en tacklista som sätts upp på en tavla inne på Skogis. Dessutom får man en gratis varmkorv nästa gång man köper en Barrskum!

Varma hälsningar från Skogis
via klubbmästare Astrid Bygge och sånganförande Saga Nord, kurs 19/24

—-
För Corona ska vi testa
Och inte får vi festa
Men kåken ska vi värma
Allt börjar sig närma
Ett spektakel och –
För ekonomin vi bävar
Men så minns vi – det finns ju ekonomiskt starka gamla jägmästarrävar!
Så köp en bok som får dig att minna
Skogiskalas in på småtimma
Le åt tanken på en fest!
För på Skogis kommer det alltid att sjungas mest!