Evenemang – Jägmästarnas förening

Evenemang

Välkommen till årsmöte 10 februari

Då var det äntligen dags igen, den 10 februari 2018 smäller det, det årliga mötet skall hållas, Skogsvårdslagen klargöras, gentlemän granskas och västvisor ljuda!

12.00     Årsmöte är hos LRF, Franzéngatan 6, smörgås serveras.
13.00     Lagman Fredrik von Arnold om översynen av SVL
15.30     Gentlemannen på Oscars
19.00     Fördrink och kamratmiddag på Läkarsällskapet med skogisväst på, Klara Östra Kyrkogata 10

Den prisbelönta musikalen Gentlemannen som gjorde dundersuccé på Broadway spelas nu i svensk tappning. En komedi om kärlek och mord där åtta av rollerna spelas av Henrik Dorsin! Hur ansar man ett släktträd?

Fredrik von Arnold fick i uppdrag av regeringen att göra en rättslig översyn av skogsvårdslagstiftningen. Han föreslår i SOU 2017:81 bland annat att Skogsstyrelsens beslut får överklagas av ideella organisationer. Kom och lyssna på hans redogörelse för utredningen och ställ era frågor.

Biljetterna är subventionerade och begränsade! Hela programmet för 1100 kr/person, enbart kamratmiddag 500 kr/person och årsmötet är gratis. Ange vad ni önskar att delta på vid anmälan. Kom ihåg att ange avsändare med namn och telefonnummer eller e-postadress. Anmäler ni er via e-mail kan vi komma att spara adressen för framtida kontakter.

Anmäl dig och eventuellt sällskap senast den 28/1 2018 till linda.eriksson@skogsindustrierna.se . Din anmälan är giltig då du betalat in aktuell avgift på bankgiro 5866-6199. Ange vad ni önskar att delta på vid anmälan. Kom ihåg att ange avsändare med namn och telefonnummer eller e-postadress. Vi kommer spara dina kontaktuppgifter för framtida kontakter rörande det här arrangemanget och framtida information om JFs verksamhet.

M.v.h.

De rödgröna västarnas styrelse